Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
手機不能觸控了= =怎麼辦= =
May 26th 2013, 09:09

這支是沒保固的 而且是有點舊手機
我原本是覺得能用就好 (雖然它也是大廠牌的 不過市價也才2000

我今天在玩手機 我的手有點油油的
但是當下我用衛生紙把油擦掉後還是能玩 很順暢
但是..我過了差不多2個小時後 又拿起手機想用
結果就整個沒反應= =....
我就用一點點洗碗精擦一下螢幕
然後用又去光水小心地擦
然後用又衛生紙狂擦
都沒用= =............................................

它是什麼零件壞掉嗎
不然好好的怎麼會這樣= =..

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()