close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心得] 差點又要出 皇家任務了 @@
Oct 27th 2013, 21:38, by ADAH33

作者ADAH33 (逐漸消失的生命)

看板MobileComm

標題[心得] 差點又要出 皇家任務了 @@

時間Sun Oct 27 21:38:12 2013

話說拿回手機後 等了20天真的差點崩潰 換了電池跟主機板後 我自己也順便換了新的螢幕保護貼跟保護套 正當高興之餘 一直覺得怪怪的是 我下載博雅鬥地主這個遊戲時 居然會有別人帳號主動登入 過幾天 居然自動下載了遊戲中玩家的大頭貼 我整個傻眼 我打0800客服 客服希望我送回去 我詢問之後 良品主機板會清除原本資料 送到高雄維修站後 維修站修好後也會在清除兩次才會給客戶 台中皇家希望我能拿回去 說會優先幫我處理不用抽號碼牌 但是我不願意 1. 我不想要塞車 2. 我不想要付停車費 3. 我只要手機可以用就好 4. 我不想要再等了 幸好我回復原廠設定後 一切都沒事了 但是 要是真的主機板清空三次後 為何會有別人帳號主動登入 到現在依然是個謎 但是我只知道 現在我的手機可以用就好了 我不要再出皇家任務了 所以往後手機送修拿回來了 一定要先回復原廠設定 以免看到別人東西讓自己不安@@ 反正皇家密技 1. 請送回,我們會用急件處理 2. 延長保固 我都會了@@ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.71.187.89

shyshyan :沒啥心得可言 你只要打電話叫他到府收件 1跟2都可以 10/27 21:50

shyshyan :消失 10/27 21:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()