Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
Re: [問題] 泰頤實業
Nov 18th 2013, 21:20, by freeswing719

作者freeswing719 (寄居蟹)

看板Salary

標題Re: [問題] 泰頤實業

時間Mon Nov 18 21:20:30 2013

我今天晚上有去面試 以為要寫自傳就提早20分鐘到了 一開始進去就寫應徵者資料、工作經驗 結果不用寫自傳或自我介紹 面試開始也沒叫我自己介紹 就單純問應徵資料寫的問題 住哪、大學畢業主修什麼、興趣、家裡從事什麼的 你對這個職務未來有什麼規劃 然後就問我,這公司在幹嘛 我就簡單講了婚禮企劃 然後面試官就一長串,講公司的職務及婚禮服務項目 說剛進去的新人,都要像白紙一樣重新學習 然後講講公司待遇,職缺不同薪水不同 快結束問我有沒有問題 我就問他們跟長X集團有什麼關係 面試官說跟他們公司沒有關係 又說長X很想跟他們合作(我想一個大集團要合作的對象,應該不是什麼啊撒部嚕的吧) 整個面試下來不到10分鐘 有沒有錄取明晚就會通知 錄取就下禮拜一跟新人一起報到 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.223.163.132

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()