Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
[感謝] mistyday幫我把書帶回家
Nov 18th 2013, 22:11, by chuhey

作者chuhey (j'adore)

看板give

標題[感謝] mistyday幫我把書帶回家

時間Mon Nov 18 22:11:01 2013

這幾天在整理家裡 清出來幾本大學時代的舊書 覺得放在家裡生灰塵可惜 希望能在give版上找到它們的新主人 mistyday學妹寫了文短情長的索取信 恰好我的書都是她需要的 約面交時出了點小狀況 因為我的路癡 和學妹約錯地點 害學妹從幾條街之外趕過來 又因為我趕著搭公車 沒好好謝謝學妹幫我把書帶回家 這裡要好好地謝謝她:) 希望這些書能對你有幫助喔 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.116.25.3

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()