Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
為什麼有人fb有人有兩個名子呢
May 28th 2013, 12:16

你好 您的問題指 就是我看到fb上有兩個名子
例如
王小明(明明)
就像這樣這個誇湖的名子要怎麼弄出來ㄋ
哪位大大教我怎麼設定
明子要有誇號的設定.首先登錄fb再登出的那裡有 帳號設定 點一下就會看到你的名子.往右邊看會有 編輯 點下去看見 多語言姓名 後點選 語言 打你要的名子.或是點 別名 打出來記的勾 包括在我動態時報上的這個名稱.
喔!(不好意思我的 或 是因為我用過不大記的ㄌ所以都用用看.真的真的很抱歉 謝謝你的包容)

參考資料 自己 我的FB是https://www.facebook.com/min.zhu.520?sk=info&edit=eduwork&ref=home_edit_profile#!/min.zhu.520?fref=ts

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()