close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[好雷] 怒海劫
Nov 17th 2013, 22:26, by harda

作者harda ( )

看板movie

標題[好雷] 怒海劫

時間Sun Nov 17 22:26:30 2013

有雷哦 TH實在演得太好了 整場都扣人心弦 當我知道他想救17歲小夥子 卻失敗告終時 實在讓我很難過.... 這位年輕人 到底做錯了什麼 懵懵懂懂 卻短暫,失落地過完他的一生 不禁讓我覺得 好可憐好可憐...... 索馬利亞的人民 好可憐.. 受到強國合法豪取強奪弱勢族群... 還會有什麼好選擇的 而且我也想過 我在那樣的環境下 大概也很想選擇暴力反擊 ... 當TH 在海軍醫護士照顧下 顯得倍感驚惶時 總覺得他還感到很抱歉... 一種複雜的情緒 湧上心頭 謝謝這部片給我的省思! -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.194.138.40

daniel0311:好看 11/17 22:32

ohyii:剛看完!!!!!!超緊湊的劇情 榮升近期第一電影 11/17 22:40

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()