close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
Re: [飲食] 中和 安平小館 什錦麵好吃!!
Jul 6th 2013, 23:13, by prince

作者prince (支那是貶義詞?)

站內ShuangHe

標題Re: [飲食] 中和 安平小館 什錦麵好吃!!

時間Sat Jul 6 23:13:01 2013

今天下午快五點的時候去吃,簡單說感想。 1. 速度有點慢。 我到的時候,一位小姐外帶,一位先生已坐在店內,我則是點了什錦麵內用。 結果我的麵超過 20 分鐘才端上來,還比那位先生快(這樣我該開心嗎? :p)。 雖然老闆娘充滿歉意的向那位先生說明原因, 但看得出來那位先生不太高興 @_@ 2. http://i.imgur.com/Y0iEJik.jpg
湯好喝,麵條 (我是選細麵) 好吃,豬肉口感也不錯,蛤蜊有三個; 可惜兩隻蝦子都不太新鮮,看外觀就曉得,剝的時候也證實這一點。 更慘的是──我把整碗連湯喝個精光後,看了一會兒報紙, 正要起身離座時,腸子居然急速運動起來~~ 要不是我緊急提肛,就有東西要出來了 Q_Q (這是我今天的第一餐啊...) 3. 價格略貴。 好吃是一回事,但這樣的內容賣 $90,我覺得應該是在臺北市的價格。 4. 老闆娘很客氣,這無庸置疑。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.112.67.16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()