Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
臉書現在傳訊給非好友的人要收費的情況 請問一下 我要怎麼付錢
May 26th 2013, 12:08

如題 臉書現在傳訊給非好友的人要收費的情況 請問一下 我要怎麼付這個錢 我在臉書上搜尋到一些以前的同事 想加它們好友 我已經加了他好友 可是事隔多年 他可能也不太記得我 更何況我是用英文ID 所以他可能也沒有點回覆 我想用傳訊方式跟她說我是誰 可偏偏我們沒有共同好友 所以當我要傳訊息時 發現要NT15才能傳 不然就會傳到其他資料夾 所以我想在這裡問一下 這個款項要怎麼付 這就是上面說的FB幣嗎 我有郵政的VISA卡 也開通過 可是我不會使用臉書的交易設定 如果可以使用點數卡我也OK

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()