close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
解夢......是壓力太大嗎?!
May 31st 2013, 03:52

不知是否最近壓力大,
一周內錢後夢到三次有關小動物的夢境!

前幾天仙夢見家裡有大黑蛇(趕緊去土地公拜拜)!

今天又夢見自己回老家的路上遇見一隻產後的貓,
我看到他身旁還有一隻奄奄一息的小貓,趕緊把小貓放在母貓身邊,
母貓馬上就跳在我頭上!

後來又夢見我的床頭邊的盒子裡孵育的一隻小幼鳥,
我聽見了鳥叫聲,馬上跟我先生說有一隻小鳥,
我們一起靠近的時候,飛出了一隻絨絨的小白鳥,
站在我們的旁邊!!!!

是不是我最近做人工受孕壓力太大了呢!!!!
植入前後夢見這些小動物........

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()